Strona główna » Dostawa i koszt dostawy

Dostawa i koszt dostawy

 

1. Dostawy realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w dni robocze od poniedziałku do piątku.

2. Zamówione towary dostarczane są za pośrednictwem wyspecjalizowanych firm kurierskich i spedycyjnych oraz Poczty Polskiej na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.  

3. Wysyłka zamówionego towaru następuje po otrzymaniu zapłaty lub wybraniu przesyłki pobraniowej w terminie podanym na karcie danego produktu.

 Wyjątek stanowi odbiór własny Klienta w siedzibie firmy. Może to nastąpić po potwierdzeniu przez Sklep mailem lub telefonicznie skompletowania zamówienia i ustaleniu z Klientem terminu odbioru towaru.  

W niektórych przypadkach możliwy jest jedynie odbiór osobisty zamówionego towaru w siedzibie firmy. Dotyczy to zwłaszcza przedmiotów o znacznych gabarytach, gdzie koszt wysyłki jest nadmiernie wysoki w stosunku do ich wartości.
Informacja taka jest zamieszczona w opisie danego produktu.

4. Termin dostarczenia przesyłki zależy od dostępności towaru w Sklepie (czasu realizacji zamówienia) i czasu dostawy. Dostępność towaru jest podana w opisie danego produktu.
Dla zamówień złożonych z wielu przedmiotów czas realizacji zamówienia jest określany na podstawie towaru o najdłuższym terminie dostarczenia.

Czas dostawy jest liczony od chwili odebrania przez przewoźnika przesyłki ze Sklepu do momentu dostarczenia jej do Klienta.

 W przypadku płatności przelewem termin dostarczenia przesyłki należy liczyć od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sprzedawcy.  

5. Wraz z przesyłką dostarczany jest dowód zakupu: faktura VAT lub paragon.  

6. Koszt wysyłki pokrywa Kupujący. 
Informację o całkowitej wartości zamówienia (towar + koszt dostawy + dopłata za rodzaj płatności) Klient otrzymuje na stronie Sklepu po wybraniu formy płatności i sposobu wysyłki.  

7. Po wysłaniu zamówionego towaru Klient otrzymuje informację na podany e-mail o nadaniu przesyłki wraz z numerem listu przewozowego.

8. Informację o aktualnym statusie nadanej przesyłki Klient może sprawdzić na stronie internetowej przewoźnika wpisując w odpowiedniej rubryce numer listu przewozowego lub dzwoniąc na infolinię firmy kurierskiej.

 


 











 


 


 


Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w Informacjach o Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu